#41 WYPRZEDAZ SZAFY

04:17

Hejka :)
Wczoraj zrobiłam porządek w szafie i stwierdziłam, że jest w niej wiele rzeczy, w których nie chodzę i nie ma potrzeby tego trzymać. Zapytałam się was na asku czy chcecie zobaczyć te rzeczy, bo możliwe, że coś wam się spodoba i będziecie to chcieli i powiedzieliście, że chcecie, więc postanowiłam napisać tego posta, żeby wszystko to ogarnąć w jednym miejscu. Jeśli macie jakieś pytania co do tych rzeczy to piszcie na asku, a jeśli jesteście czymś zainteresowani tak na prawie 100% to piszcie na fejsie. CENA DO UZGODNIENIA :)



SPRZEDANE KOSZULA /CROPP/ ROZMIAR S 


KOSZULA MGIEŁKA/ BERSHKA/ ROZMIAR M (ale jak dla mnie jest to s) 




SPRZEDANE KAMIZELKA/ STRADIVARIUS/ ROZMIAR S



SPRZEDANE ŻAKIET/ BERSHKA/ ROZMIAR S



SPRZEDANE SPODENKI/ H&M/ ROZMIAR 158 CM - 12/13 LAT (ale na mnie dobre haha)
 


SPRZEDANE SPODNIE BRZOSKWINIOWE/ BERSHKA/ ROZMIAR 34



SPRZEDANE SPODNIE MIĘTOWE/ STRADIVARIUS/ ROZMIAR 34






pytania? ask




Angelika


74 komentarze

  1. bardzo ładne rzeczy. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze czy kupię, bo mam dużo spodenek ale bardzo mi się podobają. A ile proponujesz :) ?

      Usuń
    2. Kup sb bo są sliczne ja juz takie mam i polecam !

      Usuń
    3. Ty masz rozmiar spodni 34 ? Jak coś to jaki rozmiar jaki masz ?

      Usuń
    4. Ile za mgiełkę ? :) :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula <33
    Zapraszam do siebie :) http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile ta mgiełka ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na konto bankowe na przyklad :)

      Usuń
  7. Wow ale fajne, a koszula najlepsza! <3
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, ale niestety nie w moim stylu :)

    www.princessspamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka fajna za ile?

    OdpowiedzUsuń
  10. Za ile długie spodnie brzoskwiniowe?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne miętowe spodnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy :). Najładniejsza jest kamizelka :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ubrania, pierwsza koszula najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne ubrania wszystko jest cudowne a najładniejsze spodnie miętowe i brzoskwiniowe i krótkie spodenki

    OdpowiedzUsuń
  15. za ile ta koszula niebieska :D ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile byś chciała za żakiet ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. JA bym chciała kupić koszulę niebieską jak można ?

    OdpowiedzUsuń
  18. za ile ta koszula bez rękawów i kamizelka *--* ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile za kamizelkę?
    A za tą koszulę niebieską tą z Bershki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupie niebieską 1 koszule miętowe i te drugie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile dasz za kamizelkę ?
    Jest super *,*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile spodnie brzoskwiniowe ?? Z chęcią bym kupiła. I jeszcze bym spytała czy można by było je zmierzyć i albo zapłacić albo oddać.. bo nie wiem czy się w nie zmieszczę *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Za ile spodnie brzoskwiniowe i mgiełka? Chętna jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. kamizelka jest strasznie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za ile kamizelka koszula i mgiełka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. JEstem zainteresowana 1 koszulą. W jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
  27. ile za mgiełke

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, masz dużo chętnych :)
    Bardzo fajne ubranka, szczególnie kolorowa kamizelka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile kosztują krótkie spodenki i koszula mgiełka ? :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie mi się podobają, ale szkoda że są za małe dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ubrania są świetne tylko szkoda, że koszula mgiełka nie jest w moim kolorze, bo inaczej byłabym zainteresowana. Pozostaje mi czekać na kolejną wyprzedaż twojej szafy, bo masz świetny styl. :)
    http://ensavine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. KTOŚ MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ?
    DAJ PIERWSZY/PIERWSZA A JA SIĘ SZYBKO ODWDZIĘCZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!1

    http://modoy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. za ile żakiet?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne rzeczy, najlepsza koszula mgiełka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zainteresowana kupnem 1 koszuli w jakiej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne rzeczy :)

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. za ile dasz kamizelke?

    OdpowiedzUsuń
  38. jestem zainteresowana kamizelką, ile mniej więcej wynosi jej koszt?

    OdpowiedzUsuń
  39. ile kosztują białe spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  40. super kamizelka za ile mogę kupić ;)?

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo długo szukałam kamizelki ze stradivariusa i chętnie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogłabyś odwiedzić tego bloga i zostawić jakiś kom jeśli Ci się spodoba lub nie :-P http://only-one-thing-in-my-head.blogspot.com/?m=1 Moja przyjaciółka niedawno zaczęła go prowadzić, a ją chciałam jej anonimowo pomóc. Z góry dziękuję Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  43. ile za kamizelke jestem zainteresowana i za bluzke m
    ??????????????

    OdpowiedzUsuń
  44. Aktualna jeszcze ta błękitna bluzka M ? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ile za koszulę mgiełkę?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile za koszulę mgiełkę? Aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile za kurtke??

    OdpowiedzUsuń
  48. zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Angelika a koszula mgiełka jest jeszcze na sprzedaż ?? Jeśli tak to podałbyś wymiary, proszę ?? I cenę ??

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna jest koszula mgiełka. Po ile? Jeśli jeszcze jest do sprzedania :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne ciuchy :) Zapraszam d mnie : http://smerfastycznadaria.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  52. naprawde piękne jesteś wgl super nie wiem co powiedzieć twuj styl jest dla mnie inspiracją!:)

    OdpowiedzUsuń