#41 WYPRZEDAZ SZAFY

04:17

Hejka :)
Wczoraj zrobiłam porządek w szafie i stwierdziłam, że jest w niej wiele rzeczy, w których nie chodzę i nie ma potrzeby tego trzymać. Zapytałam się was na asku czy chcecie zobaczyć te rzeczy, bo możliwe, że coś wam się spodoba i będziecie to chcieli i powiedzieliście, że chcecie, więc postanowiłam napisać tego posta, żeby wszystko to ogarnąć w jednym miejscu. Jeśli macie jakieś pytania co do tych rzeczy to piszcie na asku, a jeśli jesteście czymś zainteresowani tak na prawie 100% to piszcie na fejsie. CENA DO UZGODNIENIA :)



SPRZEDANE KOSZULA /CROPP/ ROZMIAR S 


KOSZULA MGIEŁKA/ BERSHKA/ ROZMIAR M (ale jak dla mnie jest to s) 




SPRZEDANE KAMIZELKA/ STRADIVARIUS/ ROZMIAR S



SPRZEDANE ŻAKIET/ BERSHKA/ ROZMIAR S



SPRZEDANE SPODENKI/ H&M/ ROZMIAR 158 CM - 12/13 LAT (ale na mnie dobre haha)
 


SPRZEDANE SPODNIE BRZOSKWINIOWE/ BERSHKA/ ROZMIAR 34



SPRZEDANE SPODNIE MIĘTOWE/ STRADIVARIUS/ ROZMIAR 34






pytania? ask




Angelika


73 komentarze

  1. bardzo ładne rzeczy. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile za spodenki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze czy kupię, bo mam dużo spodenek ale bardzo mi się podobają. A ile proponujesz :) ?

      Usuń
    2. Kup sb bo są sliczne ja juz takie mam i polecam !

      Usuń
    3. Ty masz rozmiar spodni 34 ? Jak coś to jaki rozmiar jaki masz ?

      Usuń
    4. Ile za mgiełkę ? :) :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula <33
    Zapraszam do siebie :) http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile ta mgiełka ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pieniądze przesyłać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale fajne, a koszula najlepsza! <3
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, ale niestety nie w moim stylu :)

    www.princessspamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka fajna za ile?

    OdpowiedzUsuń
  10. Za ile długie spodnie brzoskwiniowe?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne miętowe spodnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy :). Najładniejsza jest kamizelka :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ubrania, pierwsza koszula najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne ubrania wszystko jest cudowne a najładniejsze spodnie miętowe i brzoskwiniowe i krótkie spodenki

    OdpowiedzUsuń
  15. za ile ta koszula niebieska :D ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile byś chciała za żakiet ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. JA bym chciała kupić koszulę niebieską jak można ?

    OdpowiedzUsuń
  18. za ile ta koszula bez rękawów i kamizelka *--* ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile za kamizelkę?
    A za tą koszulę niebieską tą z Bershki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupie niebieską 1 koszule miętowe i te drugie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile dasz za kamizelkę ?
    Jest super *,*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile spodnie brzoskwiniowe ?? Z chęcią bym kupiła. I jeszcze bym spytała czy można by było je zmierzyć i albo zapłacić albo oddać.. bo nie wiem czy się w nie zmieszczę *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Za ile spodnie brzoskwiniowe i mgiełka? Chętna jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. kamizelka jest strasznie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za ile sprzedasz kamizelkę?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile za spodnie brzoskwiniowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile ma błękitną koszule ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Za ile kamizelka koszula i mgiełka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. JEstem zainteresowana 1 koszulą. W jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
  30. ile za mgiełke

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, masz dużo chętnych :)
    Bardzo fajne ubranka, szczególnie kolorowa kamizelka ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile kosztują krótkie spodenki i koszula mgiełka ? :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie mi się podobają, ale szkoda że są za małe dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ubrania są świetne tylko szkoda, że koszula mgiełka nie jest w moim kolorze, bo inaczej byłabym zainteresowana. Pozostaje mi czekać na kolejną wyprzedaż twojej szafy, bo masz świetny styl. :)
    http://ensavine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. KTOŚ MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ?
    DAJ PIERWSZY/PIERWSZA A JA SIĘ SZYBKO ODWDZIĘCZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!1

    http://modoy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. za ile żakiet?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne rzeczy, najlepsza koszula mgiełka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem zainteresowana kupnem 1 koszuli w jakiej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne rzeczy :)

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. za ile dasz kamizelke?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile za kamizelkę i spodenki
    ?

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem zainteresowana kamizelką, ile mniej więcej wynosi jej koszt?

    OdpowiedzUsuń
  43. ile kosztują białe spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  44. super kamizelka za ile mogę kupić ;)?

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo długo szukałam kamizelki ze stradivariusa i chętnie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Mogłabyś odwiedzić tego bloga i zostawić jakiś kom jeśli Ci się spodoba lub nie :-P http://only-one-thing-in-my-head.blogspot.com/?m=1 Moja przyjaciółka niedawno zaczęła go prowadzić, a ją chciałam jej anonimowo pomóc. Z góry dziękuję Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  47. ile za kamizelke jestem zainteresowana i za bluzke m
    ??????????????

    OdpowiedzUsuń
  48. Aktualna jeszcze ta błękitna bluzka M ? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ile za koszulę mgiełkę?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile za koszulę mgiełkę? Aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile za kurtke??

    OdpowiedzUsuń
  52. Angelika a koszula mgiełka jest jeszcze na sprzedaż ?? Jeśli tak to podałbyś wymiary, proszę ?? I cenę ??

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna jest koszula mgiełka. Po ile? Jeśli jeszcze jest do sprzedania :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ile za spodenki i niebieską koszukę

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne ciuchy :) Zapraszam d mnie : http://smerfastycznadaria.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  56. naprawde piękne jesteś wgl super nie wiem co powiedzieć twuj styl jest dla mnie inspiracją!:)

    OdpowiedzUsuń